יום ראשון, דצמבר 16, 2012

מגן דוד בספר אלכימיה מהמאה החמש עשרה

מגן דוד מוקף בעיגול ומקיף ריבוע שמקיף עיגול שמקיף סימן אלכימי
בתרגום לספר קדום יותר שיצא לאור באנגלית (לונדון 1677)
An Exposition upon Sir George Ripley's Epistle to King Edward IV
התרגום יצא לאור בהמבורג בשנת 1741
מחבר הספר הוא האלכימאי הידוע בשם העט 
Eirenaeus Philalethes
שיש הסבורים שמאחוריו מסתתר המדען האמריקאי הראשון
( George Starkey (1628–1665



מגן דוד כמסגרת לראש של מטיף דתי (?)
בספר בשם

Introdvctio ad historiam philosophiae Ebrarorvm

שעוסק ככל הנראה בפילוסופיה יהודית

מאת התאולוג הגרמני  
 Johann Franz Buddeus
(1667-1729)
=
תודה לאלי שטרן שהפנה אותי לתמונות אלה

תגובה 1:

Book's Entrepreneur אמר/ה...

שלום רב, הייתי שמחה אם היית מוסיף נושא של "מגן דוד בטבע ובגוף האדם"

מה יותר טוב לראות שאפילו הטבע משתמש בצורת המגן דוד. כמו אן אני רוצה לשלוח לך תמונה של מגן דוד שנמצא בתוך די אן איי האדם. מהי כתובת המייל שלך ? ניסיתי דרך האתר אבל אני צריכה כתובת מייל שאוכל לשלוח תמונה מהמייל האישי שלי. בברכה עינת.