יום שני, ספטמבר 22, 2014

מולקולה חדשה בצורת מגן דוד


להלן תרגום שלי לאימייל ששלח לי פרופסור דייב ליי מאוניברסיטת מנצ'סטר:

זאב היקר,

אני כימאי סינטטי - לא יהודי - אבל אני מקווה שתיהנה מהמבנה של המולקולה שפרסמתי זה עתה, שיש לה צורה וטופולוגיה של מגן דוד:


אנו דנים בכך גם בדף האינטרנט של הקבוצות שלי:


תראה שם ששמנו קישור לדף האינטרנט שלך, כאשר אנו דנים במגן דוד בצורותיו השונות (ויש גם הערה לגבי הקשר בין הכימיה במנצ'סטר לבין חיים וייצמן). דף האינטרנט שלך היה שימושי מאוד עבורי למציאת תמונות של מגן דוד בהקשרים שונים כדי להמחיש את ההרצאות שלי בנושא מולקולה זו, אז תודה על כך!
כל טוב

Dave Leigh

__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/
Prof. David A Leigh FRS FRSE FRSC
Sir Samuel Hall Chair of Chemistry
School of Chemistry
The University of Manchester
Oxford Road
Manchester M13 9PL
United Kingdom
email: david.leigh@manchester.ac.uk 
Tel: +44 161 275 1926
Homepage: http://www.catenane.net



אין תגובות: